front row

Kalas, disco, party, partaj...

Kategori: Kläder

Med hösten kommer fester och jag vet att Storasysters allra första klassdisco är på ingång. Så spännande! Känns som igår jag själv gick på mitt första disco - dansade, käka popcorn, finttrade och hade mascara och läpglans på.
 
Spanska klädmärket Mango har äntligen tagit in barnkläder och där hittade jag några fina discokläder - för visst måste man ha nya kläder när man går på sitt första klassdisco!?
 
Kanske tyllkjol, men vilken färg? Eller lite coolare med studs and skulls? Eller kanske rentav ett par riktigt glitter-diva shorts? 

Kommentarer

  • Fredrika säger:

    Välkommen till bloggvärlden:) Kul! Jag kommer också ihåg första discot, haha! Det är ju så man fnittrar här i soffan när man tänker på det:)

    Kram fredrika

    Svar: Tack :-)Ja, herregud ja, som man höll på! Jag tror nog det är jag som ser mest fram emot Storasysters första disco, jag har lovat att jag ska dansa. Lika bra att passa på innan man blir för pinsam :-)
    Fint hem och fin blogg du har! Trevlig kväll!
    Sara - Sally

    2013-09-11 | 21:09:06
    Bloggadress: http://baraetthem.blogspot.com

Kommentera inlägget här: