front row

Lucy Liu får mig att vilja shoppa

Kategori: Shopping

Har ni sett Elementary som är en modern Sherlock Holmes-inspirerad serie som visas på Tv4 på måndagkvällarna? Förutom att det är en bra serie så är snygga Lucy Liu med och spelar Joan Watson. Jag gillar henne sen tidigare, men jag gillar henne ännu mer nu för att hon gång på gång visar upp snygga outfits. Idag fick hon mig att springa runt halva stan på den korta lunchrasten jag har i jakt på en snygg kort skinnkjol, en mönstrad skjorta och en mörkgrå grovstickad kofta. Det gick som det alltid gör när man letar efter något specifikt - dåligt. 
Istället hittade jag ett par grå-svarta jeans med snygga slitningar. De letade jag efter i förrgår och hittade inte då. Imorgon ska jag leta efter något annat. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: