front row

3 favoriter

Kategori: Allmänt

Den här veckans tre favoriter skiljer sig rätt markant från förra veckans då sommaren fortfarande dröjde sig kvar. Den här veckan är det betydligt mer höstbetonat.
 
 
Bilden är inte den tydligaste men ovan ser ni mina tre favoriter, om jag får klumpa ihop regnoutfitten till en. Den här veckan har jag verkligen haft användning av min snygga halvlånga regnjacka från Didriksson tillsammans med mina korta Tretorn gummistövlar. Båda i klassiskt marinblått. Hunters i all ära, men nog har man tröttnat lite på dem? Korta (låga?) gummistövlar känns väldigt praktiskt att snabbt hoppa i och fungerar lika bra att traska till och från jobbet med som vid hämtning och lämning på skola och dagis. Dessutom sköna! Sa jag snygga?
 
Den här veckan kurar jag inne kvällstid, som sig bör när regnet smattrar på fönstret. Finnaste ljuslyktan just nu är de jag köpte i somras på Smultrongården utanför Örebro. Märke har jag tyvärr ingen aning om. Men de lyser så fint så. Till de dricker jag kaffe, starkt kaffe. Nespressos nyheter Kazaar och Dharkan som jag tycker gör sig bäst i en latte. Vad är dina favoriter den här veckan?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: