front row

3 favoriter

Kategori: Allmänt

Här kommer veckans tre favoriter. Början av veckan snyggade jag till mig på jobbet i ett par grå-svarta jeans (dessa hittade jag på Zara). Så förbaskat snygga jeans. Och jag som tyckte att slitna grå-svarta jeans var fult förr, ja till om med lite tacky. Vilket jag överhuvudtaget inte förstår nu, för tusan så tjusig och trendig jag har kännt mig i dessa, matchar med grått och en av höstens stora färger vinrött. 
 
 
Andra halvan av veckan har jag stannat hemma och kurerat on-off förkylning som någon gång måste ge sig! Kommer ju aldrig igång med träningen, men det är ett annat kapitel... Ja, så andra halvan av veckan har jag myst i mina varma och gosiga Shepherd tofflor. Det här är mitt andra par och de är så lurviga och mysiga så fötterna får glädjefnatt varje gång jag hoppar i dem! Ingen förkylning är ju komplett utan en sked och äta-direkt-ur-burken-glass! Jag är ingen stor Ben & Jerry fantast (även om det såklart också går i!) men Häagen-Dazs, där snackar vi balsam för själen. Eller för magen iaf. Deras nya Salted Caramel är to die for. Prova!
 
Tidigare veckors 3 favoriter hittar ni här och här.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: