front row

Fint från Cassandra Rhodin

Kategori: Inredning

Den här finingen från Cassandra Rhodin (samma som ligger bakom barnklädesmärket Mini Rodini) låg av någon konstig anledning länge nerpackad innan den äntligen fick en plats brevid tv:n på en bänk i tv-rummet. Jag är lite smått förälskad i den men innan den hade en bra plats så ville jag inte ta fram den. Men bara vetskapen av att ha den i min ägo gjorde mig lite varm och förväntansfull. Tyvärr har den inte kommit till sin fulla rätt och förtjänar en bättre omgivning än vad tv-rummet erbjuder. Nu står den (tyvärr) på golvet i väntan på att få komma upp i vardagsrummet istället. Har dock inte bestämt mig för om det blir på väggen eller stående lite nonchalant lutad på ett avlastningsbord. 
 
 
 
Har en annan fining som ligger nerpackad och väntar på att få komma upp. Den har redan en tilltänkt plats men där är det ett annat bekymmer som jag kanske kan få hjälp med? Jag skulle behöva en måttanpassad ram. Någon som har ett bra tips på var jag kan hitta det till ett bra pris?